سئو محلی چیست؟ + 5 توصیه بهینه سازی
نوشته شده توسط : آداس

دلایل اهمیت سئوی محلی

برای درک بهتر اهمیت سئوی محلی، در اینجا چند آمار سئوی محلی آورده شده است:

1. حدود 50 درصد از افرادی که جستجوی محلی مورد نظر خود را با استفاده از سیستم اندروید انجام می دهند حداقل یک بار به فروشگاه شما مراجعه می کنند.

2- 18 درصد از جستجوهای محلی انجام شده در اندروید و همانطور که در مورد قبلی ذکر شد منجر به خرید یک محصول یا خدمات از کسب و کار شما می شود.

3- به طور متوسط ​​34 درصد از افرادی که در تبلت، لپ تاپ یا سیستم غیر اندروید جستجو می کنند یک بار به کسب و کار شما مراجعه می کنند.

4- حدود 50 درصد جویندگان; این خدمات شامل خدمات پزشکی، خدمات خانگی و غیره است. از جستجوهای منطقه ای برای رفع نیازهای خود استفاده کنید.

5- طبق آمار 78 درصد از جستجوهای آنلاین محلی منجر به خریدهای شخصی و آفلاین می شود.

6- پس از نظرسنجی مشتریان; بیش از 70٪ قبل از خرید حضوری در مورد جستجوی منطقه ای خود صحبت کردند.

با توجه به آمار بالا سئوی محلی بازار داغی در کسب و کارهای کوچک منطقه ای دارد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد، بنابراین اگر کسب و کار شما در اصفهان باشد و به سئوی محلی توجه نکرده باشید حدود 80 درصد از مشتریان و افرادی که ثبت نام می کنند را از دست خواهید داد. برای خدمات شما به شما داد

بیشتر بخوانید: چک لیست سئو، 45 راه برای افزایش ترافیک جستجوی گوگل


بخش های مهم سئوی محلی

وقتی صحبت از سئوی منطقه‌ای مانند سئو به میان می‌آید، چیزی بیش از سئوی ارگانیک نیست و شامل نگاه کردن به مواردی مانند کلمات کلیدی، محتوا، لینک‌ها و غیره می‌شود، زیرا این موارد منجر به افزایش میزان بازدید از سایت شما می‌شود. سایت محل تبدیل آن به یک تجارت با ارزش

نکته بسیار مورد تاکید در سئوی محلی وجود دارد که به افراد خاص در منطقه خود توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید بر اساس آن محتوا تولید کنید و محصولات و خدمات را ارائه دهید.

پیشنهاداتی برای بهبود سئو

در زیر سعی کرده ایم پرکاربردترین و مهم ترین توصیه ها برای بهبود سئوی محلی خود را برای شما بیاوریم.

1- بهبود ساختار ارتباطات داخلی

در حالی که هدایت ترافیک به وب سایت شما از لینک های خارجی مفید و مهم است، یکی دیگر از راه های عالی برای بهبود سئوی وب سایت شما، انعطاف پذیری ساختار شبکه داخلی شما است. دلایل اهمیت ارتباطات داخلی می تواند موارد زیر باشد:

· پشتیبانی از ناوبری سایت

اقتدار صفحه را بین صفحات توزیع و متعادل کنید

2- بهینه سازی Google My Business

از آنجایی که الگوریتم گوگل بهبود یافته است و می تواند محتوای بیشتری را که به اشتراک گذاشته می شود تشخیص دهد، می توانید از Google My Business برای رفع نیازهای کسب و کار خود در گوگل و حتی تایید و حمایت از کسب و کار خود استفاده کنید. وقتی کسب و کار شما توسط Google تأیید می شود، موتور جستجو به طور خودکار کسب و کار شما را با ارائه یک تجربه نوار کناری در جستجوهای محلی به مخاطبین نشان می دهد.

قدمی که باید برای بهینه‌سازی «Google برای کسب‌وکار من» بردارید این است که یک صفحه «Google برای کسب‌وکار من» ایجاد کنید و از Google Posts در حساب خود استفاده کنید، جایی که مشتریان و دریافت‌کنندگان خدمات را تشویق می‌کنید تا نظرات و تجربیات خود را به‌صورت آنلاین بیان کنند و پاسخ‌های خود را دریافت کنند.

3- بهینه سازی محتوا، توضیحات متا و URL

هر صفحه جدید یک پیوند جدید به وب سایت شما است. در عوض، این یک سایت جدید است که عبارات جستجوی استفاده شده توسط کاربران در یک سایت خاص را نمایه می کند. هنگام برنامه ریزی و نمایش محتوای خود، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی، توضیحات متا، عناوین و عناوین را با توجه به موقعیت کسب و کار خود بهینه کنید.

4- فراموش نکنید که موقعیت اصفهان را به صفحه سایت خود اضافه کنید

اگر بیش از یک شرکت وابسته واقعی دارید، باید صفحات سایت منحصر به فردی ایجاد کنید. در صفحات مکان، می توانید موارد زیر را ضبط کنید:

آی تی. آدرس و نام محل کار

ب شماره تلفن

ج. ساعات کاری

د- توضیح مفید و خلاصه ای از محصولات و خدمات شما

است اطلاعات تحویل و نحوه دسترسی به محصولات و خدمات شما.

f. نظرات و پیشنهادات مخاطبین و مشتریان

توجه داشته باشید که اگر موقعیت مکانی خود را به Google Maps اضافه کنید، یک امتیاز منحصر به فرد گوگل دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: چک لیست سئو، 45 روش برای افزایش ترافیک جستجوی گوگل

5- توجه زیادی به تولید محتوای بومی داشت

به لطف به روز رسانی های جدید گوگل، محتوای شما نه تنها برای موتورهای جستجو نوشته شده است، بلکه مخاطب نیز مهم است. با نوشتن در مورد رویدادها و اخبار منطقه خود، جذب مخاطب در منطقه خود بسیار آسان است.

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما مربوط به خدمات بهداشتی ارائه شده در سطح استان اصفهان است، فهرست خدمات بهداشتی محلی در استان اصفهان می تواند به شما در جذب مخاطب استانی کمک کند.

سئو در اصفهان 

ابزاری برای کمک به شما در سئوی محلی

در زمینه سئو ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ما سعی کرده ایم بهترین ابزارها را به شما معرفی کنیم.

1. ابزار جستجوی نقل قول محلی White Spark

2. قورباغه جیغ آلات

3. لوازم خانگی MOZ

4. ابزار Ahrefs

5. Buzz Stream Tool

6. ابزار محلی درخشان

پس به این نتیجه رسیدیم…

اگر کسب و کار کوچکی در سطح محلی دارید، مثلاً در استان اصفهان. وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید سئو را دست کم نگیرید زیرا بیشتر مخاطبین شما را از طریق جستجوهای محلی پیدا می کنند و بسته به نوع کسب و کاری که دارند به صورت آنلاین یا آفلاین با شما ارتباط برقرار می کنند. تنها تفاوت بین سئوی محلی و سئو اصلی این است که از نظر جغرافیایی و مخاطبانی که در آن مکان زندگی می کنند، محدودتر است.





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: